Digital Signage

Η μέθοδος   DIGITAL SIGNAGE   αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο marketing που μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιονδήποτε χώρο, διαμορφώνοντας ένα νέο μέσο ψηφιακής επικοινωνίας.

Αποτελεί τον ελκυστικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο επαφής με το ευρύ κοινό προσφέροντας συγκεκριμένο ενημερωτικό υλικό (ανακοινώσεις, κείμενα, εικόνες, video) διαφημιστικό χρόνο – χώρο, καθώς και περιεχόμενο σχετικό με τη θέση του θεατή, παρουσιάζοντας μεγάλο ενδιαφέρον για τη δημιουργία υποδομών δικτυωμένων οθονών και infokiosks.

Πιο συγκεκριμένα κάποιες από τις βασικές εφαρμογές είναι:

  • Προβολή διαφημιστικών spots
  • Παροχή πληροφοριών
  • Εσωτερική επικοινωνία
  • Digital signage (D.S.) Adwin

Η M-Spirit μέσω της έρευνας, αναπτύσσει όλες τις νέες εφαρμογές του digital signage δίνοντας λύσεις σε σύνθετες ανάγκες, προσφέροντας ταυτόχρονα αναβάθμιση της αισθητικής, καλύτερη εξυπηρέτηση – ενημέρωση και ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη.

Η διαφημιστική αγορά τα τελευταία χρόνια εμπιστεύεται όλο και περισσότερο τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης, καθώς η κινούμενη εικόνα δεσμεύει σε υψηλότερο βαθμό τον επισκέπτη και αποδίδει υψηλότερα ποσοστά ενδιαφέροντος. Επιπλέον, τα τελευταία έτη οθόνες αφής και παρόμοιες τεχνικές, προσφέρουν διάδραση κατά την διαμόρφωση των διαφημιστικών μηνυμάτων προς το κοινό που αποδίδει προοδευτικά στα καινοτόμα αυτά συστήματα.

Τα κυριότερα πλεονεκτήματα της ψηφιακής σήμανσης:

  • Χαμηλό κόστος
  • Διεισδυτικότητα
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα

Η M-Spirit καινοτομεί και φέρνει για πρώτη φορά στην αγορά το Digital Signage Adwin, χρησιμοποιώντας ειδικά φίλμ, που επικολλούνται πάνω σε βιτρίνες καταστημάτων.

Υπάρχει η δυνατότητα προβολής video, μηνυμάτων και οποιασδήποτε digital signage εφαρμογής με απομακρυσμένη διαχείριση, χωρίς όμως τη χρήση τηλεόρασης. Η βιτρίνα ζωντανεύει και προβάλλει τα μηνύματα που θέλουμε να περάσουμε. Το σύστημα Adwin μεταμορφώνει την βιτρίνα σε ένα δυναμικό OUTDOOR διαφημιστικό μέσο. Το Adwin λειτουργεί και ως προωθητική ενέργεια περνώντας τα μηνύματα που θέλουμε στους περαστικούς έξω από το κατάστημα και προσελκύοντας το ενδιαφέρον τους .